A 2023-as Kari Kiválósági Pályázat eredménye
Élvonalbeli nemzetközi folyóiratban megjelent publikáció konferencián bemutatása és magyar nyelvű disszeminációja témakörben |
||
Pályázó neve |
Támogatás alapjául szolgáló kiváló közlemény |
Elnyert támogatás összege |
Csányi Tamás |
Kovacs, V. A., Csanyi, T., Blagus, R., Brandes, M., Starc, G., Rocha, P., Scheuer, C., & Okely, A. D. (2022). Ringing the bell for quality P.E.: What are the realities of remote physical education?. European journal of public health, 32(Suppl 1), i38–i43. https://doi.org/10.1093/eurpub/ckac082
Lang, J. J., Zhang, K., Agostinis-Sobrinho, C., Andersen, L. B., Basterfield, L., Berglind, D., Blain, D. O., Cadenas- Sanchez, C., Cameron, C., Carson, V., Colley, R. C., Csányi, T., Faigenbaum, A. D., García-Hermoso, A., Gomes, T. N. Q. F., Gribbon, A., Janssen, I., Jurak, G., Kaj, M., Kidokoro, T., ... Fraser, B. J. (2023). Top 10 International Priorities for Physical Fitness Research and Surveillance Among Children and Adolescents: A Twin-Panel Delphi Study. Sports medicine (Auckland, N.Z.), 53(2), 549–564. https://doi.org/10.1007/s40279-022-01752-6 |
600 000 Ft |
Hercz Mária |
Ochieng Okiri Peter & Mária Hercz (2023). The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts : A systematic literature review on perception and practice. Educational Management Administration & Leadership https://doi.org/10.1177/17411432231154444
Ngoc Ngan Duong Thi & Maria Hercz (2023). Validity and Reliability of Cognitive Constructivism-Oriented Teaching Conception Questionnaire. Asia-Pacific Education Researcher https://doi.org/10.1007/s40299-023-00713-5
Girum Tareke Zewude, Sisay Demissew Beyene, Belayneh Taye, Fatiha Sadouki & Maria Hercz (2023). COVID-19 Stress and Teachers Well-Being: The Mediating Role of Sense of Coherence and Resilience. EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION (2174-8144 2254-9625): 13 1 pp 1-22 |
800 000 Ft |
Hoványi Márton |
Miért nem fizetett Teisziasz Koraxnak a retorikai stúdiumokért? A retorikaelmélet történetének kezdeteiről, Magyar Nyelv, 2022/4, 489-495. |
250 000 Ft |
Tananyagfejlesztés, hazai és nemzetközi képzés kidolgozása Digitális módszer- és tananyagfejlesztés Adatgyűjtés, adatelemzés jelentős publikáció előkészítése Jelentős nemzetközi pályázat koordinálása, benyújtása témakörökben |
||
Pályázó neve |
Támogatás alapjául szolgáló kiváló közlemény |
Elnyert támogatás összege |
Árva Valéria |
Agoras for Arts Education - HORIZON-CL2-2023-HERITAGE-01 pályázat előkészítése és benyújtása |
300 000 Ft |
Hoványi Márton |
Az ELTE a Müpa és MűGond koprodukciójában megvalósuló Wagner kincse című mesterkurzus e-learning tananyagának elkészítése a TÓK hallgatói számára |
250 000 Ft |
Lénárd András |
Kódolás kisgyermekkorban – tanulmánykötet megjelentetése |
250 000 Ft |
Pölcz Ádám |
Types of speech and argumentation in judicial rhetoric – tanulmány előkészítése, adatgyűjtés, kutatómunka |
200 000 Ft |
Svraka Bernadett |
„Matematikai szorongás prevalenciájának következményes vizsgálata az 5 – 6 éves gyermekek körében” projekt - angol nyelvű publikáció lektorálása és megjelentetése |
300 000 Ft |
Tóth Miklós Zsombor |
Közéleti retorika. Metaforák és mítoszok a magyarországi politikai beszédekben – monográfia megjelentetése |
250 000 Ft |
Trentinné Benő Éva |
Agoras for Arts Education - HORIZON-CL2-2023-HERITAGE-01 pályázat előkészítése és benyújtása |
300 000 Ft
|