Minőségpolitika

Minőségpolitika

2023.02.01.
Minőségpolitika

Az ELTE Tanító- és Óvóképző Kar a Küldetésnyilatkozatából kiindulva az ELTE minőségpolitikáját karspecifikus eszközeivel támogatja. Kari minőségpolitikánk fő célkitűzése a minőségi pedagógusképzés és továbbképzés hátterének kialakítása és fenntarthatóságának biztosítása. Mindez az oktatás, kutatás, hallgatói szolgáltatások egyensúlyának kiemelt szerepével, szabályozott folyamatként történik, aminek alapjául a kari minőségfejlesztési dokumentumok szolgálnak.
Ennek a folyamatnak a megvalósulása több kari szabályozó dokumentum összehangolásával történik. A rendszer átláthatósága érdekében kari minőségfejlesztési stratégiát alkalmazunk, megfelelő ügyrend betartásával, ami nyomon követhetővé teszi az eseményeket, az aktuális feladatokat és azokért felelős személyeket, hivatalokat.
A Küldetésnyilatkozatban megfogalmazott értékeknek úgy tudunk fenntarthatóságot biztosítani, hogy a rendszerben résztvevő oktató- kutató, oktatás- kutatást segítő munkatársak és hallgatóink elégedettségét változatos módon vizsgáljuk. Változtatási igényeiket a lehetőségekhez és a törvényi szabályozókhoz mérten figyelembe vesszük, biztosítjuk. E mellett egy széles körű, az Európai Unió felsőoktatás-minőségpolitikájához igazodó teljesítményértékelési rendszert működtetünk, amely fejlődésorientáltan szabályozza a munkatársak felé támasztott elvárásokat, irányozza és támogatja az önfejlesztési folyamatokat.
Az ELTE TÓK minőségpolitikai rendszerének finomhangolásával és a folyamatos nyomon követesével, változtatási lehetőségével biztosítjuk, hogy megfeleljünk az Egyetemi és Kari minőségfejlesztési célok elvárásaink és támogassuk a fejlődési utakat.

Budapest, 2022. 03. 03.

Dr. habil. Márkus Éva dékán
 

AZ EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TANÍTÓ - ÉS ÓVÓKÉPZŐ KAR KARI TANÁCSA ÁLTAL ELFOGADVA

(Határozati szám: 2021/2022-31.sz.)

Küldetésnyilatkozat