Szakdolgozati témák
Szakdolgozati témák

Szakdolgozati témalista 2024/2025
Oktató |
Téma címe |
tanító |
német tanító |
szerb tanító |
óvó |
német óvó |
csecsemő |
KIDE |
Aggné Dr. Pirka Veronika |
Pedagógiai értékelés az iskolában |
x |
||||||
Aggné Dr. Pirka Veronika |
Reformpedagógia és/vagy alternatív pedagógia |
x |
x |
|||||
Aggné Dr. Pirka Veronika |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
x |
||||
Biró Rita Zsófia |
Kisgyermekek komplex képességfejlesztése |
x |
x |
|||||
Biró Rita Zsófia |
Komplex képességfejlesztés az óvodában |
x |
||||||
Biró Rita Zsófia |
Sajátos nevelési igényű kisgyermek az óvodai csoportban |
x |
||||||
Biró Rita Zsófia |
Sajátos nevelési igényű kisgyermekek támogatása, integrációja a bölcsődében |
x |
||||||
Biró Rita Zsófia |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
x |
||||
Böddi Zsófia Dr. |
A pedagógusok, pedagógushallgatók gyermek- és pedagógusképe |
x |
x |
x |
||||
Böddi Zsófia Dr. |
Az óvodakezdés/iskolakezdés |
x |
x |
x |
x |
|||
Böddi Zsófia Dr. |
Fejlődés és játék koragyermekkorban |
x |
x |
x |
||||
Böddi Zsófia Dr. |
Gyermek-gyermek, felnőtt-gyermek interakciók az óvodában/bölcsődében |
x |
x |
|||||
Böddi Zsófia Dr. |
Játék a bölcsődében/óvodában |
x |
x |
|||||
Böddi Zsófia Dr. |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
x |
x |
|||
F. Lassú Zsuzsa Dr. |
Szexuális nevelés kora gyermekkorban |
x |
x |
x |
||||
F. Lassú Zsuzsa Dr. |
Trauma, felépülés, megküzdés – Reziliencia |
x |
x |
x |
||||
Golyán Szilvia Dr. |
Képzéstörténet, intézménytörténet |
x |
x |
|||||
Golyán Szilvia Dr. |
Szabadidő-pedagógia |
x |
x |
|||||
Golyán Szilvia Dr. |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
x |
||||
Gyöngy Kinga Dr. |
Kisgyermeknevelői pályafejlődés, továbbképzés |
X |
||||||
Gyöngy Kinga Dr |
A csecsemő- és kisgyermeknevelő szakkal való hallgatói elégedettség |
x |
x |
x |
||||
Hercz Mária Dr. |
Hogyan legyen érték a tudás,ott,ahol nem érdem a tanulás? |
X |
||||||
Kerekes Valéria |
A játék és a mese kapcsolódási pontjai |
x |
x |
x |
||||
Kerekes Valéria |
A játék különböző szempontú megközelítési módjai |
x |
x |
x |
||||
Kerekes Valéria |
Ön- és társismeret az óvodában |
x |
||||||
Kerekes Valéria |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
|||||
Klein Ágnes Dr. |
Erinnerungskulturen (Analyse von Denkmälern, Friedhöfe als Ort der Erinnerung, kollektive Ereignisse in der ungarndeutschen Literatur) |
x |
x |
|||||
Klein Ágnes Dr. |
Die Einsatzmöglichkeiten der Projektmethode, Werkstatt-und Stationenarbeit in der Aufarbeitung ungarndeutscher Traditionen in Schule und Kindergarten. |
x |
x |
|||||
Klein Ágnes Dr. |
Mundart in Kindergarten und Schule |
x |
x |
|||||
Klein Ágnes Dr. |
Zweisprachige Erziehung in Familie oder Kindergarten |
x |
x |
|||||
Klein Ágnes Dr. |
Landscapeforschungen. Sprachen im öffentlichen Raum. |
x |
x |
|||||
Klein Ágnes Dr. |
Az interakciós kompetencia kialakulásának kezdetei a kora gyermekkorban |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Nyelvi stratégiák a korai nyelvi nevelésben |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Nyelvi környezet. Nyelvek megjelenése a közösségi terekben. |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Gyermeknevelés több nyelven |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Óvodai diskurzusok elemzése |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Második nyelvi nevelés az óvodában (módszertan és gyakorlati megvalósítás) |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Nyelvi környezet. Nyelvek megjelenése a közösségi terekben |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Gyermeknevelés több nyelven |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Nyelvtanítás módszertana tanulásban akadályozott gyermekek számára |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Kódváltás az idegen nyelvi órán az alapozó szakaszban |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Nyelvi környezet. Nyelvek megjelenése a közösségi terekben |
x |
||||||
Klein Ágnes Dr. |
Gyermeknevelés több nyelven |
x |
||||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
A játék helye, szerepe |
x |
x |
x |
x |
|||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
A Waldorf-pedagógia gyermekképe |
x |
x |
x |
||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
Alternatív iskolák/óvodák |
x |
x |
x |
||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
Gyermekek gondolkodása az élet nagy kérdéseiről |
x |
x |
x |
||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
Gyermeki életvilágok, gyermekkorok |
x |
x |
x |
||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
Innovatív, új, konstruktív tanulási formák kutatása |
x |
||||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
Óvodások a múzeumban? |
x |
x |
x |
x |
|||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
Örömmel dolgozni |
x |
x |
x |
||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
Örömmel tanítani |
x |
x |
x |
||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
Tanítói/pedagógusi életutak vizsgálata |
x |
x |
x |
||||
Kolosai Nedda Ilona Dr. |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
x |
||||
Sándor Mónika Dr. |
A társas készségek alakulása és vizsgálata gyermekkorban |
x |
x |
x |
||||
Sándor Mónika Dr. |
A versengési mintázatok alakulása |
x |
x |
|||||
Sándor Mónika Dr. |
A versengéssel kapcsolatos nézetek vizsgálata |
x |
x |
|||||
Sándor Mónika Dr. |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
x |
||||
Serfőző Mónika Dr. |
Pozitív pszichológia a tanításban, nevelésben |
x |
x |
x |
||||
Serfőző Mónika Dr. |
Szülők neveléssel kapcsolatos elképzelései |
x |
x |
x |
||||
Serfőző Mónika Dr. |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
x |
||||
Svraka Bernadett |
Az integrált nevelés-oktatás |
x |
x |
x |
||||
Svraka Bernadett |
Kognitív képességek vizsgálata az óvoda-iskola átmenet időszakában |
x |
x |
|||||
Svraka Bernadett |
Korai intervenció |
x |
x |
|||||
Svraka Bernadett |
Tanulási nehézségek és zavarok |
x |
x |
|||||
Tóth Brigitta Dr. |
A mesék világa az óvodában |
x |
||||||
Tóth Brigitta Dr. |
Az óvodai mesélés gyakorlata |
x |
||||||
Tóth Brigitta Dr. |
Dokumentáció az óvodában |
x |
||||||
Tóth Brigitta Dr. |
Mese és óvoda |
x |
||||||
Tóth Brigitta Dr. |
Tervezés az óvodában |
x |
||||||
Tóth Brigitta Dr. |
A hallgató által szabadon választott téma |
x |
x |
x |
||||
Vetési Erika |
A család és az intézmény közötti kapcsolattartás formáinak vizsgálata |
x |
x |
x |
||||
Vetési Erika |
A szülői felelősség vizsgálata a tartalommegosztásban |
x |
x |
x |
||||
Vetési Erika |
Szabadon választható |
x |
x |
x |
||||
Vetési Erika |
A gyermekek jóllétének értelmezése a digitális térben |
x |
x |
x |
||||
Vetési Erika |
Digitális eszközhasználati szokások a családban |
x |
x |
x |
||||
Zala Márton Viktor |
Gamifikáció |
x |
x |
|||||
Zala Márton Viktor |
Nemi szerepek |
x |
x |
x |
||||
Zala Márton Viktor |
Szexuális edukáció |
x |
x |
x |
||||
Zala Márton Viktor |
Szexuális fejlődés, nevelés |
x |
x |
|||||
Zala Márton Viktor |
Trauma hatásai |
x |