Meseírással az inklúzióért - Writing for Inclusion (WIN)
Meseírással az inklúzióért - Writing for Inclusion (WIN)

Erasmus+ KA2 Stratégiai Partnerségek
2020-1-ES01-KA201-081827
WIN központi oldal: https://mon.uvic.cat/writing-for-inclusion/
Projekthírek:
1 - workshop, 2022 ápr. 2 - budapesti találkozó, 2022 szept.
Partnerek
Fundacio Universitaria Blames – Spanyolország (koordinátor)
Escola Les Pinediques – Spanyolország
Poltava Comprehensive school of I-III degree # 18 of Poltava City Council of Poltava region – Ukrajna
Poltava V.G. Korolenko National Pedagogikal University – Ukrajna
Universita Degli Studi Di Firenze - Olaszország
Istituto Comprensivo Le Cure – Olaszország
Erzsébetvárosi Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola és Szakgimnázium – Magyarország
Eötvös Loránd Tudományegyetem – Magyarország (Projektvezető: Dr. Valéria Árva)
A projekt céljai:
- Tanárok és tanárképző szakemberek képzése az inkluzív nevelés a nyelvtanításon keresztül, IKT eszközök felhasználásával történő megvalósítására.
- Tananyagok kidolgozása, konferenciák és szemináriumok szervezése az inkluzív, elfogadó attitűdök támogatásának fejlesztésére.
- A digitális írástudás fejlesztése az inkluzív neveléssel integrálva.
- Olyan platform létrehozása, amely a kreativitást segíti elő és támogatja az osztálytermi kreativitást, valamint a történet-mesélést/mesemondást mint az inkluzív nevelés egyik eszközét.
- A tanár/pedagógusképző intézmények és az általános iskolák közötti kapcsolat szorosabbra fűzése.
- Az inkluzív nevelés és a nyelvtanulás mint európai gondolat párbeszéd és tapasztalatok cseréjén keresztül való megerősítése és elterjesztése.