Meseírással az inklúzióért - Writing for Inclusion (WIN)

Meseírással az inklúzióért - Writing for Inclusion (WIN)

Meseírással az inklúzióért - Writing for Inclusion (WIN)

Erasmus+ KA2 Stratégiai Partnerségek

2020-1-ES01-KA201-081827

WIN központi oldal: https://mon.uvic.cat/writing-for-inclusion/

Projekthírek:  

1 - workshop, 2022 ápr.   2 - budapesti találkozó, 2022 szept. 

Partnerek

Fundacio Universitaria Blames – Spanyolország (koordinátor)

Escola Les Pinediques – Spanyolország

Poltava Comprehensive school of I-III degree # 18 of Poltava City Council of Poltava region – Ukrajna

Poltava V.G. Korolenko National Pedagogikal University – Ukrajna

Universita Degli Studi Di Firenze - Olaszország

Istituto Comprensivo Le Cure – Olaszország

Erzsébetvárosi Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola és Szakgimnázium – Magyarország

Eötvös Loránd Tudományegyetem – Magyarország (Projektvezető: Dr. Valéria Árva)

 

A projekt céljai:

  • Tanárok és tanárképző szakemberek képzése az inkluzív nevelés a nyelvtanításon keresztül, IKT eszközök felhasználásával történő megvalósítására.
  • Tananyagok kidolgozása, konferenciák és szemináriumok szervezése az inkluzív, elfogadó attitűdök támogatásának fejlesztésére.
  • A digitális írástudás fejlesztése az inkluzív neveléssel integrálva.
  • Olyan platform létrehozása, amely a kreativitást segíti elő és támogatja az osztálytermi kreativitást, valamint a történet-mesélést/mesemondást mint az inkluzív nevelés egyik eszközét.
  • A tanár/pedagógusképző intézmények és az általános iskolák közötti kapcsolat szorosabbra fűzése.
  • Az inkluzív nevelés és a nyelvtanulás mint európai gondolat párbeszéd és tapasztalatok cseréjén keresztül való megerősítése és elterjesztése.