Minőségfejlesztés

Bevezető
Az ELTE TÓK elkötelezte magát a kari minőségügy átalakítása mellett, kiemelt területekként említve az oktatás, kutatás és az oktatás-kutatást támogató, ahhoz kapcsolódó szolgáltatási és igazgatási munka egységes, komplex folyamatként kezelését. Az ELTE Tanító- és Óvóképző Karának minőségfejlesztési stratégiája szerves része az ELTE minőségfejlesztési törekvéseinek. A kari stratégia feladatmeghatározásai az összegyetemi célokból táplálkoznak, ám azokat, lényeges elemeik megtartása mellett a kari sajátosságokhoz, célokhoz hangoltuk.
További az ELTE minőségbiztosítási oldalára
Az ELTE TÓK minőségfejlesztési stratégiája
Az ELTE TÓK kari minőségfejlesztési dokumentumai
TÓK-TÉR az ELTE TÓK Teljesítményértékelési Rendszere
Feltöltés alatt.
Kari minőségfejlesztési felmérések
Kari minőségfejlesztési felmérések |
---|
Hallgatói elégedettség felmérése 2015. |
Hallgatói elégedettség felmérése 2016. |
Hallgatói elégedettség felmérés összefoglalója 2015-16. |
Kari minőségfejlesztési jelentések
Kari minőségfejlesztési beszámolók
Minőségfejlesztési kézikönyvek, segédanyagok
Minőségfejlesztési kézikönyvek, segédanyagok |
---|
Az Európai Felsőoktatási Térség minőségbiztosításának standardjai-ESG_2015 |
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Kézikönyv |